2019/10/22
Al As Az Og Or Lr Ig
2019/10/22 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

ESKOLA KIROLA

Kontsultatu nahi izanez gero, hemen aurkitu ahal izango dituzue urteko ekintzen egutegia eta baita larunbateroko txanden antolaketa orriak.

Aihertarrak bisitan

Maiatzaren 19an etorriko dira Aiherrako eskolakoak.

Antzuola eta Aiherra arteko harremana aspalditik datorren arren, aurten beteko dira bost urte eskolen artekoari hasiera eman geniola. 2010. urtean hartu genuen lehendabizikoz hango Eskola Publikoko ikasle talde txikitxo bat  gure artean. Harrez gero, urtero elkartu gara, behin hemen, hurrengoan han.

Aurten guri dagokigu beraien bisita jasotzea. Guztira, 40 bat pertsona etorriko dira: eskola bietako (publikoa eta pribatua) 35 ikasle eta bost heldu.

Orain, egun hori prestatzen ari gara eta egitaraua lotuta daukagunean, ezagutzera emango dizuegu.

IKASTURTE BUKAERAKO IRTEERAK

Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntzao 1go eta 2. mailetako ikasleek egindako irteeren bideoa ikus dezakezue hemen.

SIGHT EXPERIMENTS

6.maila B-ko ikasleek ingeleseko saioetan ikusmenarekin erlazionatutako esperimentuak egin dituzte eta ikasitakoa bideo batean azaldu dute. Benetan lan bikaina!

HEARING EXPERIMENTS

6.maila A-ko ikasleek ingeleseko saioetan entzumenarekin erlazionatutako esperimentuak egin dituzte eta ikasitakoa bideo batean azaldu dute. Benetan lan bikaina!

RESTAURANT CONVERSATIONS

5.maila B-ko ikasleek, sukaldaritza proiektuaren barruan, jatetxe desberdinetan ingelesez izan ditzazkegun elkarrizketak asmatu eta antzeztu dituzte. Benetan lan bikaina!

EASTER

5.maila B-koek sukaldaritza proiektuaren barruan eta gure hizkuntza laguntzailearen gidaritzapean, Aste Santutan, Estatu Batuetan, oso tipikoa den txokolatezko arrautzen errezeta egin dute eta bideo bat prestatu dute. Gozatu!

HISTORY OF YOUTUBE

5.maila A-koak YouTuberren gaiarekin aritu dira jo ta ke lanean eta hori dela eta, YouTuberen historia azaltzen duen bideo bat egin dute. Gozatu!

WE ARE YOUTUBERS

5.maila A-koek YouTuberren gaiaren barruan, beraien YouTube kanal propio bat sortzeko ideia izan dute; "Ingelesez bidaiatzen"! Ez ezazue galdu bideo hau ikusteko aukera benetan izugarria da eta!